Rola i zadania koordynatora wskazane w ustawie o dostępności:
Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Gminę Wysokie oraz Urząd Gminy w Wysokiem
Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art.6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
Monitorowanie działalności jednostek organizacyjnych Gminy Wysokie w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe do Koordynatora do spraw dostępności:
Osobą odpowiedzialną jest Justyna Małek-Kuryło, adres poczty elektronicznej justyna.malek@ugwysokie.pl Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 84 680 62 06 w. 5. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Urząd Gminy w Wysokiem
ul. Nowa 1
23-145 Wysokie
tel.: 84/6806206