Głównym zadaniem przewidzianym w projekcie było wdrożenie e-usług dla obywateli: ePODATKI, eODPADY, eWODA
wraz z ePortalem interesanta i specjalistycznym szkoleniem w zakresie obsługi zakupionych licencji e-usług. W celu poprawy stanu infrastruktury zakupiono serwer oraz stacje robocze. Do wszystkich stacji roboczych istniejących w urzędzie zakupiono nowe oprogramowanie biurowe - pakiet MS Office. Mając na uwadze lepszą i bardziej optymalną realizację usług publicznych zakupiono 5 urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją skanera (format A4) i jednego urządzenia wielofunkcyjnego z funkcją skanera (format A3). Zadanie obejmowalo także audyt informatyczny w Urzędzie Gminy Wysokie.
Inwestycję zrealizowano w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
Całkowita wartość: 108 752.89 zł.