Straty w gospodarstwach rolnych powinny zostać zgłoszone niezwłocznie po wystąpieniu tych zjawisk lub stwierdzeniu ich skutków przez właścicieli gospodarstw rolnych lub działy specjalnych produkcji. Wypełnione formularze należy złożyć do Urzędu Gminy Wysokie pok. nr 4 do dnia 19 lipca 2024 r.
W przypadku gospodarstwa rolnego położonego na obszarze co najmniej dwóch gmin, w których wystąpiły szkody, formularze składa się do każdej gminy oddzielnie, wpisując do nich tylko uprawy znajdujące się na terenie danej gminy. Po sporządzeniu protokołów cząstkowych, rolnik przekazuje je do gminy, na terenie której znajduje się siedziba gospodarstwa. Oświadczenie o produkcji zwierzęcej rolnik wypełnia w gminie, w której znajduje się gospodarstwo.
Po sporządzeniu protokołów cząstkowych, producent rolny przekazuje je komisji właściwej ze względu na położenie największej części gospodarstwa, w celu sporządzenia protokołu zbiorczego. Wszystkie dane dotyczące upraw powinny być zgodne z wnioskiem o dopłaty składanym do ARiMR, który należy dołączyć do wniosku.
Wnioski będą przyjmowane do dnia 19 lipca 2024 r.
Po tym terminie komisja przystąpi do szacowania strat w terenie.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 84 680 62 06 w. 2 lub mailowy na adres sekretariat@ugwysokie.pl
Wniosek_o_oszacowanie_strat.doc | doc | 86,50 kB | |
Oświadczenie_dotyczące_strat_inwestycyjnych_w_sadach_i_plantacjach_wieloletnich.doc | doc | 44,50 kB | |
Zał_nr_4_Oświadczenie_susza.doc | doc | 30,50 kB |